Moi, koronasulku on jatkunut tuskastuttavan pitkään. Olemme kiinni vielä huhitik…

Moi, koronasulku on jatkunut tuskastuttavan pitkään. Olemme kiinni vielä huhitik…

Moi, koronasulku on jatkunut tuskastuttavan pitkään. Olemme kiinni vielä huhitikuun loppuun, mutta toivomme että pääsemme avaamaan toimintaamme asteittain toukokuussa. Autamme tietysti edelleen palvelunkäyttäjiä etänä ja puhelimitse. Otamme myös vastaan laitteita korjattavaksi…

Hyvä mieli 2021 kevät

Hyvä mieli 2021 kevät

Hyvä mieli -lehti uudistui! Se on nyt laajemmin kaikille säätiön palvelunkäyttäjille suunnattu asiakaslehti. Ensimmäisessä uudessa Hyvä mieli -lehdessä ilmoitetaan mm. Niilo-sovelluksen testausvaiheesta ja valmistumisesta kesällä, kerrotaan me-sivustosta ja siellä julkaistusta kirjoituskilpailusta, toipumisorientaatiosta ja mitä se merkitsee, säätiön tärkeästä ympäristötyöstä jne. Lehdessä kerrotaan myös tietenkin valmennuksista ja koulutuksista, annetaan ohjeita ja mistä saa apua esim. tietotekniikkaongelmissa…

Mieli Töihin® -valmennusyksiköstä apua tietotekniikkaan liittyvissä asioissa

Mieli Töihin® -valmennusyksiköstä apua tietotekniikkaan liittyvissä asioissa

Hei Niemikotisäätiön palvelunkäyttäjä! Mieli Töihin -valmennusyksikkö auttaa sinua kaikissa tietotekniikkaan liittyvissä kysymyksissä. Avaamme toimintamme asteittain, heti kun saamme siihen luvan. Siihen asti annamme apua puhelimitse tai sähköpostin avulla. Jos haluat apua…

Koronasulku jatkuu helmikuun loppuun. Tilanne on valitettava, mutta tuemme ja  a…

Koronasulku jatkuu helmikuun loppuun. Tilanne on valitettava, mutta tuemme ja a…

Koronasulku jatkuu helmikuun loppuun. Tilanne on valitettava, mutta tuemme ja autamme palvelunkäyttäjiä puhelimitse ja etänä tietotekniikkaan liittyvissä ongelmissa. Meille voi myös tuoda laitteita korjattavaksi ja tarkistettavaksi. Otamme ne vastaan ulkona. Voimia…

Toivotamme kaikille rauhallista joulua ja parempaa vuotta 2021. Voimme auttaa su…

Toivotamme kaikille rauhallista joulua ja parempaa vuotta 2021. Voimme auttaa sulusta huolimatta palvelunkäyttäjiä etänä ja puhelimitse erilaisissa tietotekniikkaan liittyvissä ongelmissa. Meille voi myös tuoda ongelmatilanteissa laitteita erikseen sovitusti tarkistettaviksi. Tammikuun aikana…

End of content

End of content