Niemikotisäätiön yksiköissä on koronarajoitustenkin aikana monipuolisesti tukea sekä puhelimitse että etä- ja lähitapaamisinakin.

Ota yhteyttä omaan ohjaajaasi tai yksikköösi. Palvelut ovat sinua varten myös etänä.

Koronaohje

Jos tunnet koronaoireita (päänsärky, haju- tai makuaistin häiriöt, nuha, yskä, hengenahdistus, voimattomuus, väsymys, lihaskivut, kurkkukipu, kuume, pahoinvointi, ripuli), toimi näin:

  1. Ota yhteyttä yksikkösi ohjaajaan. Yöaikaan voit ottaa yhteyttä päivystysnumeroon 050 573 5658 tai sähköpostitse paivystys@niemikoti.fi
  2. Tee oirearvio Oma olossa (https://www.omaolo.fi/palvelut/oirearviot/649) tai jos et pysty tekemään oirearviota, soita koronavirusneuvontaan p. 09 310 10024 (päivittäin klo 8–18) ja muina aikoina Päivystysapuun, p. 116 117.
  3. Odota ohjeita äläkä mielellään tapaa ketään ennen tarkempien ohjeiden saamista.

Palvelunkäyttäjä, saat apua sähköiseen asiointiin ja yhteydenpitoon Mieli Töihin -yksiköstä. Lue lisää.

Onko sinulla hyvä linkki, joka voisi auttaa korona-pandemian aikana? Lähetä se meille tällä lomakkeella!
Linkkivinkki

Kuvan mahdollinen sisältö: 1 henkilö, seisoo ja ulkoilma

Osallistumme tällä viikolla Porraspäiviin. Porraspäivät on Liikkuva aikuinen -oh…

Osallistumme tällä viikolla Porraspäiviin. Porraspäivät on Liikkuva aikuinen -ohjelman toteuttama kampanja, jonka tavoitteena on herätellä pieniin, jokapäiväisiin valintoihin oman terveyden edistämiseksi.
Ohjelmassa meillä on ollut mm. porraskävelyä Paloheinässä, koko talon kävelyretki…

Lisää

Kuvan mahdollinen sisältö: 1 henkilö, seisoo ja ulkoilmaKuvan mahdollinen sisältö: 5 henkilöä, ulkoilmaKuvan mahdollinen sisältö: tekstissä sanotaan LIIKUNTAPASSI Nimi: Tayta liikuntapassia laittamalla rasti ruutuun niiden asioiden kohdalle, joita olet viikon aikana tehnyt. Jokaisesta rastista saa yhden pisteen. Reippaimmat arkiliikkujat palkitaan, lisäksi kaikki liikuntapassin täyttäneet osallistuvat arvontaan. Porraskavely (mitkă tahansa portaat) Kayn asioilla kavellen/pyoralla auton tai bussin sijaan Kävelen yhden tai useamman pysakinvälin bussilla matkustaessani Kavely Juoksulenkki Kuntosali/jumppa/pallopelit/jooga tai venyttely Pyöräily Uinti/vesijumppa/vesijuoksu Hyötyliikunta kuten haraont/puhomavlumityoV/sivusym Taukojumppa XXXX Seison istumisen sijaan Jokin muu, mika tus

Avaa Facebookissa

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Vieritä ylös